مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 05:552020-12-31فرهنگي

نقش جشنواره «سردار آسمانی» در ارتقای فرهنگ مقاومت


شهرام کرمی داور بخش نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» با اشاره به تنوع و نوآوری در پرداختن به موضوع سردار سلیمانی از نقش این رویداد در ارتقای فرهنگ مقاومت گفت.

- شهرام کرمی داور بخش نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر سردار آسمانی با اشاره به تنوع و نوآوری در پرداختن به موضوع سردار سلیمانی از نقش این رویداد در ارتقای فرهنگ مقاومت گفت.

شهرام کرمی که داوری و بررسی آثار بخش نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر سردار آسمانی را برعهده داشته در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این بخش گفت: مسابقه ادبیات نمایشی این جشنواره که جزو یکی از اولین برنامه های ملی حوزه هنرهای نمایشی با محوریت شخصیت سردار سلیمانی است با استقبال بسیار خوبی روبرو شده، به طوری که در دومین دوره 85 اثر نمایشی را در بخش نمایشنامه نویسی مورد بررسی قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه تقریبا از همه گروه های هنری به این جشنواره اثر ارائه شده اظهار کرد: برخی نویسندگان که سال ها در حوزه درام نویسی فعالیت داشتند به این جشنواره متون جدید ارائه کردند و تعدادی دیگر از آثار هم به هنرمندان جوان و دانشجویان تئاتر اختصاص دارد.

خوشبختانه آثار این بخش از تنوع بسیار خوبی برخوردار بود و هر یک از هنرمندان نگاه متفاوتی به موضوع جشنواره داشتند به طوری که نوآوری های موجود در آثار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش جشنواره «سردار آسمانی» در ارتقای فرهنگ مقاومت

نقش جشنواره «سردار آسمانی» در ارتقای فرهنگ مقاومت