مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 06:002020-12-31اقتصادي

اجرای عملیات کنترل سیل در سطح 280 هزار هکتار از مناطق بحرانی کشور


مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: از ابتداء امسال و در اقدام جهشی عملیات کنترل سیل در سطح 280 هزار هکتار از مناطق بحرانی کشور اجرا شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: از ابتداء امسال و در اقدام جهشی عملیات کنترل سیل در سطح 280 هزار هکتار از مناطق بحرانی کشور اجرا شد.

ابوالقاسم حسین پور عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از یک طرح آبخیزداری سبزوار در جمع خبرنگارن افزود: این عملیات کنترل سیل که در سطح 280 هزار هکتار مناطق بحرانی انجام گرفته شامل 24 حوزه آبخیز یازده استان مختلف کشور را در برگرفته است.

وی ادامه داد: به منظور حفظ عرصه های طبیعی و پایداری منابع آب، خاک و پوشش گیاهی عملیات کنترل سیل در مناطق بحرانی کشور به عنوان یکی از اولویت های اصلی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی کنترل سیل در 600 حوزه آبخیز در سطح بیش از یک میلیون هکتار عرصه های آبخیزداری کشور آغاز شده است.

حسین پور افزود: همچنین یکی از اقدامات این سازمان سرمایه گذاری در حوزه های بالا دست با اجرای طرح های آبخیز و آبخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات کنترل سیل در سطح 280 هزار هکتار از مناطق بحرانی کشور

اجرای عملیات کنترل سیل در سطح 280 هزار هکتار از مناطق بحرانی کشور