مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 06:152020-12-31بين الملل

عربستان مخالفت خود را با مداخلات در امور قضایی اش اعلام کرد


دولت عربستان در پی انتقادهای جهانی درباره حکم صادر شده در حق لجین الهذول، فعال حقوقی این کشور مخالفت خود را با هرگونه مداخله خارجی در امور قضایی کشورش اعلام کرد.

- دولت عربستان در پی انتقادهای جهانی درباره حکم صادر شده در حق لجین الهذول، فعال حقوقی این کشور مخالفت خود را با هرگونه مداخله خارجی در امور قضایی کشورش اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالعزیز الواصل، نماینده دائم عربستان در مقر سازمان ملل در ژنو در گفت وگو با ندی الناشف، نماینده کمیسیون عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد: عربستان از دستگاه قضایی شفاف و مستقلی برخوردار است و به هیچ وجه نقض استقلال سیستم قضایی اش را از سوی هیچ طرفی نمی پذیرد.

الواصل طبق آنچه خبرگزاری رسمی کشورش (واس) گزارش کرده، تاکید کرد، عربستان مخالف هر گونه دیکته برای مداخله در امور قضایی این کشور است.

او این گونه ابراز عقیده کرد، کشورش طی سال های اخیر گام های تاریخی و مهمی در زمینه حقوق زنان و برخورداری آنها از حقوق شان در تمامی زمینه ها برداشته و این به دستور ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و با توجه مستقیم محمد بن سلمان ولیعهد او بوده است.

الواصل از کمیسیون عالی حقوق بشر سازمان ملل خواست از سیاسی کردن پرونده های حقوق بشری اجتناب کرده و به حاکمیت و استقلال کشورها و احکام سیستم های قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان مخالفت خود را با مداخلات در امور قضایی اش اعلام کرد

عربستان مخالفت خود را با مداخلات در امور قضایی اش اعلام کرد