مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 06:252020-12-31اقتصادي

خودکفایی اقتصادی 2792 خانوار مددجو کرمانشاهی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: 2792 خانوار مددجو در استان طی 9 ماهه امسال به خودکفایی اقتصادی رسیده اند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: 2792 خانوار مددجو در استان طی 9 ماهه امسال به خودکفایی اقتصادی رسیده اند.

رضا طاهری با اشاره به ایجاد 5411 فرصت شغلی در استان طی 9 ماهه امسال، گفت: بیش از چهار هزار فرصت شغلی با پرداخت وام های قرض الحسنه اشتغال و باقی از طریق کاریابی ها و تعامل با کارفرمایان برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد شده است طاهری افزود: در این مدت 163 میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مددجویان بهره مند از وام های اشتغال در صورت موفقیت در شغل و درآمدزایی پایدار خودکفا می شوند، عنوان کرد: 2792 خانوار مددجوی مجری طرح های اشتغال در 9 ماهه امسال به خودکفایی اقتصادی رسیده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: این مددجویان خودکفا شده طی سه سال اخیر طرح های شغلی خود را با دریافت وام های اشتغال ایجاد کرده و هم اکنون فعالیت های شغلی آنان به مرحله پایداری و درآمدزایی رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی اقتصادی 2792 خانوار مددجو کرمانشاهی

خودکفایی اقتصادی 2792 خانوار مددجو کرمانشاهی