مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 06:252020-12-31سياسي

کسی که از دشمن بترسد وارث شهدا نیست/نباید در برابر دشمنی سستی نشان دهیم


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هر شهیدی نماینده یک ملت و نماینده یک جریان عمیق اجتماعی است گفت: جامعه ای که شهید داده است از دشمن نمی ترسد و هرکسی که از امروز از دشمن می ترسد میراث دار شهدا و از ما نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله محسن اراکی در آیین نامگذاری تقاطع شهید ابومهدی المهندس و محور شهید شهروز مظفری نیا که در امامزاده شاه جمال الدین(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه هر شهادتی یک نهضت و یک خیزش است اظهار داشت: هر شهادت نمادی از شهید شدن یک فرد نیست، هر شهیدی نماینده یک ملت و نماینده یک جریان عمیق اجتماعی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأکید قرآن بر زنده بودن شهدا افزود: شهدایی که در راه خدا به شهادت می رسند به بازماندگان مژده می دهند، این بازماندگان تنها بستگان شهدا نیستند، بازماندگان شهدا امتی است که از بستر آن این شهدا بر خواسته اند.

وی با تأکید بر اینکه بستر امت در پرورش شهید مؤثر است تصریح کرد: شهادت در یک جامعه خوف را از آن بر می چیند، چنین جامعه ای از اینکه در راه خدا جان فدا کرده و ایثار کند احساس کمبود و حزن نمی کند، بلکه احساس دریافت یک عطای الهی و یک مرحله از رشد دارد.

آیت الله اراکی با بیان اینکه جامعه و خانواده ای که شهید داده چیزی از دست نداده است ابراز کرد: شهادت بر کمال، ایمان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی که از دشمن بترسد وارث شهدا نیست/نباید در برابر دشمنی سستی نشان دهیم

کسی که از دشمن بترسد وارث شهدا نیست/نباید در برابر دشمنی سستی نشان دهیم