مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 07:252020-12-31سياسي

بازی های سیاسی نباید وارد مسائل اقتصادی شود


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: بازی های سیاسی نباید وارد مسائل اقتصادی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه چهارشنبه در دیدار با جمعی از بازرگانان، صاحبان صنایع و واحدهای کسب و کار منطقه کاشان با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی دارای یک جایگاه قوی اقتصادی است، اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید مورد توجه مسئولین اتاق بازرگانی قرار بگیرد این است که این نهاد نباید وارد مسائل جناح بندی های سیاسی بشود.

وی با بیان اینکه جناح بندی های سیاسی کشور ما را زجر می دهد، ابراز داشت: شهر کاشان هم مانند همه کشور گرفتار این مسائل است ولی این بازی های سیاسی نباید وارد مسائل اقتصادی شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی بسیار فراتر از موضوعات بی ارزش سیاسی است، تصریح کرد: تفکر حاکم بر اتاق بازرگانی باید فراجناحی و فراحزبی باشد.

وی با بیان اینکه شهر کاشان از خیلی استان های برخوردار حتی بالاتر است، خاطرنشان کرد: موضوعی که در درجه اول باید مورد توجه اتاق بازرگانی قرار بگیرد این است که این نهاد باید ظرفیت شناس باشد.

آیت الله سلیمانی با اشاره به ظرفیت های هنگفت و پتانسیل های بالقوه کاشان در صنعت عرقیجات و داروهای گیاهی بیان داشت: متأسفانه برای استفاده بهینه از این ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های سیاسی نباید وارد مسائل اقتصادی شود

بازی های سیاسی نباید وارد مسائل اقتصادی شود