مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 08:052020-12-31اقتصادي

افزایش 25 درصدی آمار بستری بیماران کرونایی در شهر کیاسر


رییس شورای شهر کیاسر با اشاره به رشد تعداد فوتی های ناشی از کوید 19 در این شهر، گفت:در یک ماه اخیر 5 نفر فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در شهر کیاسر گزارش شده است که از ابتدای اسفند تاکنون این آمار بی سابقه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،کرونا این ویروس اجتماع دوست در سرمای هوای زمستان در صورت کم توجهی به مراقبت های بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار استان مازندران خبر ساز شده است.

قرار گرفتن جنوبی ترین نقطه استان مازندران در وضعیت  قرمز کرونا خبری بود که سیدحسن موسوی کیاسری رییس شورای این شهر اعلام کرده است.

اقدامات پیشگیرانه ورود مسافران و مهاجران پیش از عید گذشته تا حدودی زمینه ساز جلوگیری از شیوع این بیماری در این شهر شده بود.

اگرچه حساسیت های لازم برای جلوگیری از اجتماعات مورد قبول مردم  واقع شده است اما غفلت از تجمعات خانوادگی موضوعی است که باید بیشتر درباره آن صحبت شود.

سید حسن موسوی رییس شورای شهر کیاسر از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این شهر خبر داد.

وی با استناد به مدارک دریافتی از متولیان امر بهداشت این منطقه، اظهار کرد: در یک ماهه گذشته با توجه به افزایشی بودن شناسایی بیماران جدید مبتلا به کووید- 19 ، وضعیت کرونایی شهر کیاسر هم اکنون قرمز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی آمار بستری بیماران کرونایی در شهر کیاسر

افزایش 25 درصدی آمار بستری بیماران کرونایی در شهر کیاسر