مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 08:102020-12-31اقتصادي

289خانوار زندانی استان سمنان از کمک های کمیته امداد بهره مند شدند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه حمایت از خانواده های زندانیان کاهش آسیب های اجتماعی را در پی دارد، گفت: 289خانوار زندانی استان از کمک های کمیته امداد بهره مند شدند.

- محسن مسعودیان راد در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی یک سال گذشته 289 خانوار زندانی استان سمنان از کمک معیشت و حمایت های مالی کمیته امداد بهره مند شدند، ابراز داشت: با توجه به اینکه حمایت از خانواده های زندانیان کاهش آسیب های اجتماعی را در پی دارد لذا تداوم این رویه در دستور کار است.

وی ضمن بیان اینکه طی بازه مذکور بالغ بر 30 میلیارد ریال تسهیلات در قالب های بلاعوض و قرض الحسنه برای گره گشایی از مشکلات زندانیان و خانواده های آنان پرداخت شده است، افزود: کمک به اشتغال این خانوارها و توانمندسازی آن ها ازجمله رویکردهایی که در کمیته امداد دنبال می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه خیران می توانند نقش مهمی در گره گشایی مشکلات خانواده های نیازمند ایفا کنند، ابراز داشت: به همت همین نیکوکاران علاوه بر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد 287 نوعروس تحت حمایت کمیته نیز از ابتدای سال جاری تاکنون راهی خانه بخت شدند.

مسعودیان راد بابیان اینکه طرحی به نام جشن پایان نیازهای ضروری ایتام در دهه فجر امسال در کمیته امداد کلید خورده است، در ادامه تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

289خانوار زندانی استان سمنان از کمک های کمیته امداد بهره مند شدند

289خانوار زندانی استان سمنان از کمک های کمیته امداد بهره مند شدند