مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 08:402020-12-31سياسي

سیره شهید سلیمانی در اطاعت از ولی زمان خود باید الگو قرار گیرد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با صدور پیامی تاکید کرد: امروز همگان باید سیره این شهید بزرگوار در اطاعت از ولی زمان خود را الگوی خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس تاکید کرد که باید امانتدار خوبی برای مسیر پر افتخار شهادت و استقامت در برابر ظلم و استکبار باشیم و به توصیه مهم شهید سلیمانی در سخنرانی ها و وصیت نامه ایشان که اعتقاد عملی به ولایت فقیه است، عمل کنیم.

مشروح این پیام به شرح ذیل است: بسم ربّ الشهداء و الصدیقین خداوندا! تو را شکرگزارم که پس از عبد صالحت خمینی عزیز، مرا در مسیر عبد صالح دیگری که مظلومیتش اعظم است بر صالحیتش، مردی که حکیم امروز اسلام و تشیّع و ایران و جهان سیاسی اسلام است، خامنه ای عزیز که جانم فدایِ جان او باد قرار دادی.

فرازی از وصیت نامه سردار شهید سپهبد سلیمانی یک سال از ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد سلیمانی عزیز توسط دولت ظالم و متجاوز آمریکا می گذرد که نبودنش هنوز باور کردنی نیست و شکوه و عظمت این قهرمان ملی ایران و جهان اسلام هر روز بیشتر نمایان می شود و داغ فقدان سردار هنوز برای مردم با هر گرایشی تازه و شهید سلیمانی عزیز به الگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره شهید سلیمانی در اطاعت از ولی زمان خود باید الگو قرار گیرد

سیره شهید سلیمانی در اطاعت از ولی زمان خود باید الگو قرار گیرد