مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 09:002020-12-31سياسي

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد در شیراز


فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله(س) گفت: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، از عمده فعالیت هایی است که در دهه بصیرت و با یاد شهید سلیمانی عزیز انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ عباس بنایی با اعلام اجرای بیش از 70 عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت و نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال غرب شیراز، به تشریح برنامه های دهه بصیرت پرداخت.

وی بیان کرد: نشست های روشنگری در قالب فضای مجازی، وبینار و لایو اینستاگرام با دعوت از استادان مختلف از برنامه های دیگر ایام دهه بصیرت است.

بنایی افزود: ایستگاه های صلواتی، توزیع بسته های بهداشتی و سبدهای معیشتی، شعارنویسی بر روی خودروها توسط بسیجیان، برگزاری بسیجیان مختلف هم از وصیت نامه شهید سلیمانی و هم زندگینامه و شخصیت وی از دیگر برنامه های این ناحیه است.

  به گفته فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله شیراز، مسابقات مختلف با موضوعات مختلف از جمله نقش حاج قاسم در انقلاب، در هشت سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت و تامین امنیت در منطقه، بر بستر فضای مجازی از دیگر برنامه های است که سپاه ناحیه محمدرسول الله شیراز برای تبیین شخصیت و مکتب حاج قاسم برای نسل نوجوان و جوان در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد در شیراز

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد در شیراز