مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 09:102020-12-31اجتماعي

رشد مسائل فرهنگی و تربیتی باعث پیشرفت کشور می شود


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: ساخت مدارس خیرساز منشاء خیر و برکت در کشور و باعث پیشرفت علمی دوچندان در کشور می شود و مسائل فرهنگی نیز رشد پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی عالم و عامل در جامعه هستند که در مکتبی بزرگ شدند که دنیای اخروی را در دستور کار خود قرار دادند.

کاظمی تصریح کرد: اقامه نماز و انفاق باید در فضای عمومی جامعه فرهنگ سازی شود، نماز  و انفاق انسان ساز باعث پیشرفت و تعالی جامعه و تربیت جوان مومن و انقلابی در مدارس می شود.

  وی بیان کرد: جاری کردن فرهنگ نیکوکاری را می بینند و یاد می گیرند و مردم از گفتار ما چیزی یاد نمی گیرند بلکه عمل ما مهمترین موضوعی است که مردم می بینند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ابراز کرد: انفاق بی نشان در کشور بسیار مهم است که قرآن به این کار بسیار اهمیت می دهد؛ اقدامی که این دو جوان انجام دادند و نام مدرسه را به نام چهره علمی کشور نام گذاری کردند بسیار با ارزش و ستودنی است.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: ساخت مدرسه های خیرساز منشاء خیر و برکت در کشور و باعث پیشرفت علمی دوچندان در کشور می شود و مسائل فرهنگی نیز رشد پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد مسائل فرهنگی و تربیتی باعث پیشرفت کشور می شود

رشد مسائل فرهنگی و تربیتی باعث پیشرفت کشور می شود