مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 09:152020-12-31سياسي

رفع دغدغه مردم رویکرد اصلی خبرگزاری مهر در کردستان باشد


مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: خبرگزاری مهر از سرمایه های انقلاب اسلامی است و انتظار داریم خبرنگاران این رسانه در راستای رفع دغدغه های مردمی و روشنگری در جامعه ورودی ویژه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان اظهار کرد: جذب جوانان مستعد و توانمند در حوزه های تخصصی و پرورش خبرنگاران تخصصی در حوزه های مختلف اتفاقی مبارک بوده و امیدواریم این حرکت زمینه ساز تقویت حوزه رسانه در استان باشد.

خبات ساعدی مدیر خبرگزاری مهر در استان کردستان نیز در این بازدید اظهار کرد: بر اساس نظام مسائل استان برنامه ریزی منسجمی در راستای جذب و ارتقای نیروی انسانی تخصصی صورت گرفته و در هفته ها و ماه های آتی شاهد تحولاتی در رویکرد و تولیدات خبرگزاری مهر در استان قابل مشاهده خواهد بود.

وی افزود: خبرگزاری مهر در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در استان کردستان به ایفای نقش خواهد پرداخت و از تمامی صاحب نظران و نخبگان کردستانی برای ارتقای فعالیت های خود دعوت به همکاری می کند.

ساعدی خاطرنشان کرد: پیگیری دغدغه های مردمی و روشنگری در حوزه های مختلف را در اولویت امور قرار داده و مجموعه همکاران ما برای تحقق اهداف توسعه ای استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع دغدغه مردم رویکرد اصلی خبرگزاری مهر در کردستان باشد

رفع دغدغه مردم رویکرد اصلی خبرگزاری مهر در کردستان باشد