مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 09:202020-12-31سياسي

الگوگیری از حضرت فاطمه(س) موجب کاهش تنش های اجتماعی می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: الگوگیری از حضرت فاطمه(س) در زندگی موجب کاهش تنش های اجتماعی میان خانواده ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام عباس عبدی در نشست بصیرتی ویژه روحانیون مستقر شهرستان قروه ضمن تسلیت شهادت ایام فاطمیه(س) و شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای دقت در زندگانی آن حضرت و درس گرفتن از سیره ایشان است و با الگو قرار دادن آن حضرت در زندگی به ویژه برای بانوان شاهد کاهش تنش های اجتماعی میان خانواده ها خواهیم بود.

وی افزود: اگر در تاریخ بررسی شود بعضی از انسان ها مربوط به زمان و مکان هستند و بعضی نیستند اما بین انسان ها عده ای هستند که فراتر از زمان و مکان پیش می روند و در عرصه وجود حضور یافته اند که اینان عبارت از شایستگان و ماندگاران روی زمین هستند و حضرت زهرا سلام الله علیها نمونه بارز این انسان هاست.

وی ضمن اشاره به سالروز حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی روزی بزرگ در تاریخ ایران اسلامی است چرا که ملت ایران بار دیگر به حمایت از نهضت انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) پرداختند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم و دفاع از حریم ولایت فقیه خاری در چشم دشمنان اسلام بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوگیری از حضرت فاطمه(س) موجب کاهش تنش های اجتماعی می شود

الگوگیری از حضرت فاطمه(س) موجب کاهش تنش های اجتماعی می شود