مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 09:252020-12-31اقتصادي

اخذ مجوز تامین مالی راه آهن و آزادراه شیراز-بوشهر از بازار سرمایه


الحمدلله توانستیم مجوز تامین مالی پروژه راه آهن و آزادراه شیراز-بوشهر از بازار سرمایه را از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد دریافت کنیم که آن را در دستور کار قرار خواهیم داد.

- ایسنا/بوشهر وزیر راه و شهرسازی گفت: الحمدلله توانستیم مجوز تامین مالی پروژه راه آهن و آزادراه شیراز-بوشهر از بازار سرمایه را از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد دریافت کنیم که آن را در دستور کار قرار خواهیم داد.

محمد اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ها و بازدیدهایی که از پروژه های جنوب استان بوشهر از جمله شهرستان کنگان داشت، عنوان کرد: از پروژه راه های در دست احداث بازدید کردیم برای ما نکته بسیار حائز اهمیت این است که استان بوشهر و منطقه کنگان و عسلویه قطب اقتصادی انرژی کشور هستند و راه های شریانی آن باید در اولویت قرار بگیرد.

در دو سال گذشته این موضوع با اهتمام ویژه دنبال کردیم و ان شالله در همین دولت این کریدور بزرگراهی به بهره برداری خواهد رسید بخشی از آن عمدتا تا پایان سال به افتتاح می رسد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگر توسعه بنادر استان هست که بندر کنگان یک مطالبه مردمی بود و در مصوبات سفر رییس جمهور هم مورد تایید قرار گرفت و سازمان بنادر این پروژه را طراحی کرد و حالا هم شروع به کار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز تامین مالی راه آهن و آزادراه شیراز-بوشهر از بازار سرمایه

اخذ مجوز تامین مالی راه آهن و آزادراه شیراز-بوشهر از بازار سرمایه