مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 09:352020-12-31دانش

300 خانواده آسیب دیده از شیوع کرونا در بیرجند شناسایی کرده ایم


محسن نیک فرجام، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: با همکاری گروه سه شنبه های مهدوی و برخی گروه های خیر و مردم نهاد، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند گفت: با کمک گروه های خیر و مردم نهاد توانستیم 300 خانواده که با شیوع کرونا درآمد خود را از دست داده اند، شناسایی کنیم.

محسن نیک فرجام، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: با همکاری گروه سه شنبه های مهدوی و برخی گروه های خیر و مردم نهاد، 300 خانواده کم برخودار در شهر بیرجند و روستا های محروم شناسایی کردیم که این خانواده ها با شیوع گسترده کرونا شغل خود را از دست داده اند و زندگی سخت و دشواری را می گذرانند.

نیک فرجام گفت: قصد داریم همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) و با رعایت پروتکل های بهداشتی، برای این خانواده ها، غذای گرم تهیه کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند افزود: شماره کارت 6037697439894525 برای جمع آوری کمک های مردمی جهت این اقدام خیرخواهانه درنظر گرفته شده است و خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به این شماره حساب واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 خانواده آسیب دیده از شیوع کرونا در بیرجند شناسایی کرده ایم

300 خانواده آسیب دیده از شیوع کرونا در بیرجند شناسایی کرده ایم