مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 09:352020-12-31سياسي

ارجاع 500 پرونده دامپزشکی به مراجع قضایی


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از ارجاع 500 پرونده در حوزه دامپزشکی به مراجع قضایی در طول سال خبر داد.

- محمودرضا رسولی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه خوشبختانه استان همدان عاری از هرگونه بیماری دامی و طیور است اظهار کرد: با اقدامات پیشگیرانه دامپزشکی بیش از دو سال است که استان همدان جزء استان های پاک از نظر بیماری آنفلوانزای فوق حادپرندگان به شمار می رود.

وی با تاکید با اینکه می توان گفت استان همدان فعلاً از نظر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان پاک است اما باید مراقب بود افزود: امیدواریم این وضعیت همچنان ادامه پیدا کند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان فعالیت های اداره دامپزشکی را کنترل بهداشت مواد خام دامی شامل بازدید از اماکن تولید، توزیع و عرضه دانست و گفت: بازدیدها از مراکز کشتارگاه ها، مرغ فروشی، قصابی، هتل ها، رستوران ها، سلف غذاخوری دانشگاه ها و سایر سازمان های دولتی و خصوصی دارای سلف غذاخوری برعهده ناظرین دامپزشکی است و بر این واحدها نظارت می شود.

وی با بیان اینکه کشتارگاه های استان به صورت صنعتی اداره می شوند و مجهز به سیستم پیش سرد هستند عنوان کرد: همدان در سطح کشور جزء اولین استانی هایی بود که توانست نسبت به تعطیلی کشتارگاه های سنتی و هچنین عرضه آلایشات دامی و طیور به صورت بسته بندی و نصب لیبل نوع جنس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع 500 پرونده دامپزشکی به مراجع قضایی

ارجاع 500 پرونده دامپزشکی به مراجع قضایی