مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 09:502020-12-31سياسي

فرماندار زرندیه: آینده ایران بسیار روشن است


آینده جمهوری اسلامی ایران بسیار روشن است چرا که ملت ایران همه مشکلات را به جان خریدند تا ارزش ها را حفظ کنند و آینده روشنی برای کشور ترسیم شود.

- ایسنا/مرکزی فرماندار زرندیه گفت: آینده جمهوری اسلامی ایران بسیار روشن است چرا که ملت ایران همه مشکلات را به جان خریدند تا ارزش ها را حفظ کنند و آینده روشنی برای کشور ترسیم شود.

سیامک سلیمانی امروز پنجشنبه 11 دیماه در نشستی با اصحاب رسانه، فعالان مجازی و مدیران روابط عمومی ادارات زرندیه اظهار کرد: مدیران از تعامل با رسانه ها سود خواهند برد و باید خبرنگار را همراه و نه در مقابل یک سازمان دانست.

وی مدیران شهرستان را مکلف و ملزم به تعامل دوسویه با خبرنگاران دانست و به رسالت بزرگ خبرنگاران در شرایط تحریمی و جنگ اقتصادی اشاره کرد و گفت: خبر جایگاه بالایی در عصر حاضر دارد و باید قلم به دستان ما نیز شان قلم را بدانند و با انتقاد دلسوزانه و مشفقانه در این دهکده جهانی مسیر توسعه و پیشرفت را هموار کنند.

سلیمانی بیان کرد: نباید خبرنگاران رسالت خبری خود را با حب و بغض آلوده کرده و صرفا برای منافع شخصی خود قلم فرسایی کنند و باید بدانند وقتی تیری از چله کمان در مسیر نادرست رها شود تبعات زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار زرندیه: آینده ایران بسیار روشن است

فرماندار زرندیه: آینده ایران بسیار روشن است