مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 10:052020-12-31اقتصادي

کریدور بزرگراهی جنوب کشور تا پایان سال 99 افتتاح می شود


وزیر راه و شهرسازی از افتتاح بخشی از کریدور بزرگراهی جنوب کشور تا پایان سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های راه و شهرسازی در شهرستان های کنگان و عسلویه در استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهره برداری از کریدور بزرگراهی در جنوب کشور ضروری است.

وی تصریح کرد: بهره برداری از محورهای بوشهر، کنگان و عسلویه که به عنوان قطب انرژی کشور به شمار می روند و دارای راه های شریانی هستند، در اولویت دولت و وزارت راه قرار دارد.

اسلامی اضافه کرد: تأمین اعتبار راه آهن بوشهر - شیراز - عسلویه و آزاد راه بوشهر - شیراز از پروژه های موردتوجه وزارت راه است.

وزیر راه و شهرسازی از مجوز تأمین مالی راه آهن بوشهر - شیراز - عسلویه و آزاد راه بوشهر – شیراز خبر داد و گفت: مجوز تأمین مالی این پروژه ها از محل بازار سرمایه از بانک مرکزی دریافت شده است و انتظار می رود با این اقدام روند کار با شتاب بیشتری دنبال شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت توسعه بنادر استان بوشهر بیان کرد: توسعه بندر کنگان مطالبه مردمی است که در سفر رییس جمهوری به این شهرستان مطرح و تصویب شد و اکنون طراحی آن انجام شده و توسط پیمانکار با اهتمام ویژه در دست اجرا است و تلاش می شود طبق برنامه زمان بندی شده اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریدور بزرگراهی جنوب کشور تا پایان سال 99 افتتاح می شود

کریدور بزرگراهی جنوب کشور تا پایان سال 99 افتتاح می شود