مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 10:152020-12-31بين الملل

واشنگتن یک کشور عربی را برای سازش با تل آویو پیش از رفتن ترامپ تحت فشار گذاشته است


روزنامه رژیم صهیونیستی از فشارهای آمریکا بر یک کشور عربی یا اسلامی دیگر برای عادی سازی روابط خود با این رژیم پیش از اتمام دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ خبر داد.

- روزنامه رژیم صهیونیستی از فشارهای آمریکا بر یک کشور عربی یا اسلامی دیگر برای عادی سازی روابط خود با این رژیم پیش از اتمام دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اورشلیم پست به نقل از یک منبع در دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا فاش کرد: واشنگتن تلاش می کند ظرف سه هفته باقی مانده از دوره ریاست جمهوری ترامپ، به توافق عادی سازی با این کشور برسد.

این منبع که در مذاکرات توافق های اخیر عادی سازی میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی حضور داشته، گفت: با جدیت برای تحقق این امر تلاش می کنیم.

این روزنامه رژیم صهیونیستی در ادامه نوشت، یک منبع دیگر در دولت ترامپ نیز از این تلاش ها خبر داد.

در طول چهار ماه گذشته کشورهای امارات، بحرین، سودان و مراکش به توافق های عادی سازی با رژیم صهیونیستی پیوستند و با امضای این توافق ها روابط دیپلماتیک آزاد و رسمی خود را با این رژیم آغاز کردند.

در چند هفته گذشته برخی منابع در قدس و واشنگتن اعلام کردند که اندونزی، موریتانی، نیجر و عمان احتمالا کشورهای بعدی لیست توافق های عادی سازی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن یک کشور عربی را برای سازش با تل آویو پیش از رفتن ترامپ تحت فشار گذاشته است

واشنگتن یک کشور عربی را برای سازش با تل آویو پیش از رفتن ترامپ تحت فشار گذاشته است