مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 10:252020-12-31سياسي

ضرورت راه اندازی دادسرای قضایی در برخی شهرهای کوهدشت


با توجه به حجم ورودی پرونده ها در مرکز شهرستان انتظار می رود در راستای کاهش حجم پرونده ها و تسریع در تعیین تکلیف آن ها، مراکز دادرسی در بخش هایی از این شهرستان همچون درب گنبد و طرهان ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهدشت، ماشااله نعمتی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری این شهرستان،  ضمن تسلیت ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: دادسرای کوهدشت طی چند سال گذشته یکی از بی حاشیه ترین دستگاه ها در سطح شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم همه درگیری های قومی و قبیله ای، نزاع های دسته جمعی و قتل هایی با منشاء خانوادگی، اما نقش دستگاه قضا به جهت تلاش شبانه روزی برای امنیت بخشی به شهرستان بسیار حیاتی و تاثیرگذار است.

فرماندار کوهدشت ضمن ارج نهادن به اقدامات دادگستری این شهرستان، از تلاش های مسوولان قضایی در جریان برقراری امنیت انتخابات گذشته تقدیر کرد.

نعمتی با اشاره به برگزاری مداوم جلسات شورای تامین شهرستان در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان، افزود: دادگستری کوهدشت در پیشگیری از جرائم و برخورد به موقع با برهم زنندگان نظم و امنیت نقش چشم گیری داشته، به نحوی که شاهد کاهش آمار برخی جرائم در این شهرستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی دادسرای قضایی در برخی شهرهای کوهدشت

ضرورت راه اندازی دادسرای قضایی در برخی شهرهای کوهدشت