مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 11:452020-12-31سياسي

ویژه برنامه های شبکه جام جم در سالگرد شهادت سردار سلیمانی


شبکه جهانی جام جم در اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش مجموعه ای از برنامه های مناسبتی را تدارک دیده که معرف رسالت و شخصیت معنوی آن شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه جام جم، تولیدات مختلفی برای سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی تدارک دیده شده است، از جمله مستند مثل کوه مثل باران به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید قنبری و تدوین حسن بابایی که به ارتباط صمیمی شهید سلیمانی با دوستان و بستگان در زادگاهش به نام قنات ملک می پردازد.

این مستند مجموعه ای از تصاویر دیده نشده ای است که بازه زمانی 20 سال پیش تا کنون را در بر می گیرد و کارگردان با مراجعه و فیلمبرداری و مصاحبه با افراد حاضر در این تصاویر به بیان احساسات آنها پرداخته است.

این مستند، جمعه 12 دی ساعت 21:40 به وقت تهران برابر با 19:10 به وقت اروپای مرکزی، شنبه 13 دی ساعت 16:30 به وقت تهران برابر با ساعت 24 به وقت سیدنی و یکشنبه 14 دی ساعت 01:15 به وقت تهران برابر با ساعت 13:45 به وقت سیدنی از جام جم پخش می شود.

مجموعه مستند گزارشی قاسم همیشه با ماست شامل درد دل های مردمی است که هر گوشه از کشور بر مزار شهید سلیمانی حاضر می شوند و در کنار اینها، آثاری از هنرمندان رشته های مختلف که مرتبط با این شهید است دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های شبکه جام جم در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

ویژه برنامه های شبکه جام جم در سالگرد شهادت سردار سلیمانی