مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 11:452020-12-31اجتماعي

استفاده از نیوجرسی نقش مهم درکاهش تصادفات جاده ای دارد


معاون عمرانی استاندار زنجان، گفت: استفاده از روش های نوین _نیوجرسی و روشنایی در سطح آزاد راه های زنجان در جلوگیری از وقوع تصادفات رانندگی، - سهم و نقش مهمی ایفا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد سلطانی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون اجرایی ایمنی جاده ای استان زنجان گفت: نصب نیوجرسی و تامین روشنایی در آزاد راه ها، اقدام بسیار تاثیرگذار در کاهش تصادفات جاده ای است.

معاون عمرانی استانداری زنجان گفت: پلیس راهور و پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان باید برنامه های عملیاتی آینده خود مبنی بر کاهش وقوع تصادفات رانندگی و جان باختگان به کمیسیون اجرایی ایمنی راه ارائه دهند.

سلطانی تاکید کرد: برای جلوگیری از وقوع تصادفات و کاهش خطرات احتمالی ناشی از رانندگی در مقابل دانشگاه زنجان (واقع در جاده ترانزیت زنجان - تبریز) تقاطع موجود اصلاح شود.

وی گفت: کمربندی قیدار نیز باید تکمیل و پس از رفع نقص بازگشایی شود چراکه اگر عبور و مرور رسمی برقرار شود به حتم مشکلات ناشی از عبور غیررسمی برطرف شده و وقوع حوادث رانندگی نیز به حداقل می رسد.

معاون عمرانی استانداری زنجان، به امنیت جاده ای در آرامستان شهر زنجان اشاره کرد و افزود: باید آرام سازی و ساماندهی این مسیر به ترتیب از سوی راهداری و شهرداری زنجان مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نیوجرسی نقش مهم درکاهش تصادفات جاده ای دارد

استفاده از نیوجرسی نقش مهم درکاهش تصادفات جاده ای دارد