مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 12:002020-12-31سياسي

وجود شهدای مدافع حرم نشان می دهد که شبیخون فرهنگی دشمن شکست خورده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو سیروس صابری، رییس حراست دانشگاه آزاد در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و یادبود شهید مصطفی موسوی جوان ترین شهید مدافع حرم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب برگزار شد، - رییس حراست دانشگاه آزاد گفت: وجود شهدای مدافع حرم نشان می دهد که شبیخون فرهنگی دشمن شکست خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو سیروس صابری، رییس حراست دانشگاه آزاد در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و یادبود شهید مصطفی موسوی جوان ترین شهید مدافع حرم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب برگزار شد، گفت: تنوع تهدیدات جنایتکاران علیه ایران به حدی است که شاید در هیچ کجای جهان این تهدیدات وجود نداشته باشند.

وی با بیان این که در هشت سال دفاع مقدس 35 کشور جهان با امکانات و تجهیزات نظامی کشور های غربی و پول های کشور های عربی در مقابل کشورمان صف آرایی کردند، تصریح کرد: فقط در طی یک سال 300 کودتا در کشورمان اجرا شد به گونه ای که هر یک از این کودتا ها ضربات سنگینی به نظام وارد کردند، ولی همه آن ها خنثی شدند.

صابری با اشاره به اینکه جوانانی که در پای منبر امام حسین رشد کرده بودند اجازه ندادند تا دشمن انقلاب اسلامی را دچاتر فروپاشی کند کند، افزود: به گفته فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود شهدای مدافع حرم نشان می دهد که شبیخون فرهنگی دشمن شکست خورده است

وجود شهدای مدافع حرم نشان می دهد که شبیخون فرهنگی دشمن شکست خورده است