مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 12:252020-12-31پزشكي

تا حد ممکن در داخل آپارتمان یا حیاط خانه راه بروید


یک فیزیوتراپیست به همه گروه های سنی به خصوص سالمندان توصیه کرد: در دوران کرونا تا حدی که می توانند داخل آپارتمان یا حیاط خانه راه بروند، تا تحرک باعث تقویت عضلات، - قلب و دستگاه تنفسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عضو هیأت علمی گروه آموزشی فیزیوتراپی دانشگاه علوم بهزیستی و رییس بیست و یکمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات، به همه گروه های سنی بخصوص سالمندان توصیه کرد: تا حدی که می توانند داخل آپارتمان یا حیاط خانه راه بروند، تا تحرک باعث تقویت عضلات، قلب و دستگاه تنفسی شود.

دکتر نورالدین کریمی، نسبت به آسیب های ستون فقرات در دوران پاندمی کووید 19 هشدار داد، و گفت: در شرایط فعلی به دلیل شیوع کووید 19 که اکثر هموطنان مجبور هستند مدت طولانی در منزل بمانند، و تمام فعالیت های فیزیکی شأن محدود شده و در فقر فعالیت فیزیکی و ورزشی بسر می برند، بخصوص افراد سالمند که کمتر از منزل خارج می شوند، مستعد آسیب های بیشتر از جمله پوکی استخوان و ضعف استخوان ها شده اند که ناشی از بی حرکتی است و بهتر است برای پیشگیری از این آسیب ها تا جایی که مقدور است، در منزل یا حیاط خانه یکسری فعالیت های فیزیکی انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه شرایط انتقال ویروس، امکان ابتلاء به بیماری کرونا را در همه گروه های سنی، بالا برده است، تاکید کرد: ضروری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا حد ممکن در داخل آپارتمان یا حیاط خانه راه بروید

تا حد ممکن در داخل آپارتمان یا حیاط خانه راه بروید