مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 12:252020-12-31سياسي

دشمنان تحمل حضور سردار سلیمانی در جبهه مقاومت را نداشتند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به رشادت های شهید سلیمانی، گفت: دشمنان تحمل فعالیت چنین فردی در جبهه مقاومت را نداشتند به همین دلیل سردار بزرگ ما را به شهادت رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی خادمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت قاسم سلیمانی که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی 40 سال بر سر عهد و میثاق خود ماند و نهایتاً جان عزیزش را در راه هدف متعالی و میثاق پاکش نثار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی سردار سلیمانی را مالک اشتر مقام عظمای ولایت دانست و گفت: شهید سلیمانی مرد تمام میدان ها و جبهه ها بود چه دفاع مقدس، چه عرصه خدمت رسانی و سازندگی و چه جبهه مقابله با گروه های تکفیری و الحادی.

وی افزود: دشمنان تحمل حضور و فعالیت چنین فردی در جبهه انقلاب و مقاومت را نداشتند به همین دلیل سردار بزرگ ما را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام خادمی تصریح کرد: دشمنان ما در طول بیش از 40 سال گذشته از عمر انقلاب و نظام اسلامی، در راه رسیدن به اهداف شومشان از هیچ جنایتی دریغ نکرده اند و حتی از ترور اندیشمندان بی دفاع که گناهی جز خدمت به بشریت و انسانیت نداشته اند نیز شرم نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان تحمل حضور سردار سلیمانی در جبهه مقاومت را نداشتند

دشمنان تحمل حضور سردار سلیمانی در جبهه مقاومت را نداشتند