مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 12:452020-12-31اقتصادي

هزینه مراسم ترحیم صرف آزادی زندانی در گلپایگان شد


رییس اداره زندان گلپایگان با بیان اینکه هزینه مراسم ترحیم صرف آزادی زندانی جرائم غیر عمد در بند زندان گلپایگان شد، گفت: امسال تاکنون 27 زندانی جرائم غیر عمد در بند زندان گلپایگان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

- غلامحسن حبیبی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار داشت: مراسم ترحیم مرحوم اشراقی با احسان و نیکی خانواده اش برای آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در شهر گلپایگان اهدا شد.

رییس اداره زندان گلپایگان افزود: این خانواده گلپایگانی با صرف هزینه مراسم ترحیم زنده یاد اشراقی زمینه آزادی یک زندانی فراهم و با این اقدام خداپسندانه در شرایط سخت اقتصادی و بحران بیماری کرونا سبب خوشحالی خانواده زندانی شدند.

حبیبی تأکید کرد: برپایی مراسم ترحیم و یادبود درگذشتگان به دلیل پیشگیری از انتقال بیماری کرونا ممنوع است لذا چنین پرداخت هزینه مراسم ترحیم برای اقدامات نیکوکارانه به ترویج احسان در جامعه کمک می کند.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال با کمک ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان سه زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند، افزود: جشن گل ریزان امسال نیز به دلیل پیشگیری از انتقال بیماری کرونا در فضای مجازی برپا شد و 23 نفر زندانی جرائم غیر عمد در بند زندان گلپایگان با کمک جمع آوری شده از محل ستاد دیه استان و گلپایگان و انجمن ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه مراسم ترحیم صرف آزادی زندانی در گلپایگان شد

هزینه مراسم ترحیم صرف آزادی زندانی در گلپایگان شد