مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 12:452020-12-31سياسي

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با خانواده شهدا و ایثارگران


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منازل جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با آنان دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین یوسف علی شکری هم زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به همراه حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی با حضور در گلزار مطهر شهدای شهرستان پاکدشت به مقام شهدای معظم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با حضور در منازل خانواده شهید معظم حاج شیخ ولی الله قمی ، والدین معظم شهید امیر مرادی ، خانواده آزاده سرافراز مرادی ، شهیدان معظم مظفر و شهید معظم کمانکش با آنان از نزدیک دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدارها عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون پاک شهدا و فداکاری های ایثارگران دانست و گفت: مردم و مسئولان کشورمان می دانند که هرچه امروز داریم به واسطه شهدا و ایثارگران به دست آمده و همه ما مدیون آنان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شکری افزود: والدین معظم شهدا و خانواده های ایثارگران حق بسیار بزرگی بر گردن کشورمان دارند و خدمت گزاری به آنان برای مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران بزرگ ترین افتخار است و امیدوارم همه ما از این موقعیتی که به دست آمده به خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با خانواده شهدا و ایثارگران

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با خانواده شهدا و ایثارگران