مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 12:552020-12-31سياسي

فرهنگ همراهی و کمک به مردم برگرفته از مکتب سردار سلیمانی است


فرهنگ همراهی و کمک به مردم در شرایط سختی برگرفته از تعالیم مکتب حضرت فاطمه(س) و تعالیم مکتب مسجد و مکتب سردار سلیمانی است.

- امام جمعه قزوین گفت: فرهنگ همراهی و کمک به مردم در شرایط سختی برگرفته از تعالیم مکتب حضرت فاطمه(س) و تعالیم مکتب مسجد و مکتب سردار سلیمانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز آزمایشی برای محکن زدن انسانیت و نوع دوستی ما در شرایط بحرانی بود تا ثابت کنیم در هنگام بلا به چه میزان در کنار همدیگر هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین دفاع مقدس را نیز آزمایشی دیگر دانست وعنوان کرد: دفاع مقدس نیز سنگ محکی برای سنجش آدم های خالص و ناخالص بود.

وی تصریح کرد: شرایط امروز و کرونا نیز توانمندی هایی که مردم و جامعه و مساجد و نیروهای مؤمن داشتند را نشان داد اما باید بدانیم ظرفیت و پتانسیل مساجد ما بیشتر از این است و جای کار بیشتری داریم.

آیت الله عابدینی ادامه داد: اقامه نماز در مسجد و روشن نگاه چراغ مسجد، سلام مؤمنین به مسجد است و بدون شک مسجد و خداوند نیز این سلام را بدون پاسه نخواهد گذاشت و آرامشی که در هنگام حضور در مسجد پیدا می کنیم ناشی از همین پاسخ به حضور و سلام ما است.

وی با بیان اینکه عملکرد ما در مسجد و در قبال مسجد بدون پاسخ نیست اضافه کرد: همانطور که حضرت زهرا (س) فرمودند که ابتدا باید به فکر همسایه و دیگران باشیم و بعد به فکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ همراهی و کمک به مردم برگرفته از مکتب سردار سلیمانی است

فرهنگ همراهی و کمک به مردم برگرفته از مکتب سردار سلیمانی است