مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 13:102020-12-31سياسي

توسعه استان باید علمی و مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی باشد


توسعه استان باید مبتنی بر سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی درون زا، متوازن و بر پایه علم و دانش باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان  جنوبی گفت: توسعه استان باید مبتنی بر سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی درون زا، متوازن و بر پایه علم و دانش باشد.

حمید ملانوری، امروز پنج شنبه 11 دی در نشست مشترک مرکز همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش که با حضور آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام و المسلمین ملانوری معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور برگزار شد، اظهار کرد: به منظور تحقق این هدف، باید از همه ظرفیت های دولتی ، بخش خصوصی، نهادهای اجتماعی و همه حوزه هایی که دل در گرو پیشرفت و آبادانی استان دارند، استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ما در کنار توسعه اقتصادی، باید توجه ویژه ای هم به توسعه فرهنگی، اجتماعی و معارف دینی داشته باشیم.

ملانوری ادامه داد: توسعه زمانی محقق می شود که با ایجاد ساز و کاری مناسب، با مدیریت محلی و بومی و با استفاده از همه امکانات و ظرفیت ها، رشد و توسعه را برای این جغرافیا به ارمغان آوریم.

استاندار خراسان جنوبی، مهم ترین ثروت خطه زر خیز خراسان جنوبی را نیروی انسانی فرهیخته، متدین، دانشمند،انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه معرفی کرد و گفت: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه استان باید علمی و مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی باشد

توسعه استان باید علمی و مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی باشد