مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 13:352020-12-31اجتماعي

مدارس صدرا توسعه یابد/ لزوم توجه ویژه مجلس به آموزش و پرورش


مسئول مرکز همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی در سند تحول بنیادین مورد تاکید قرار گرفته و می طلبد زیرساخت های مد نظر در استان ها فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، پول خرج کردن در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

مسئول مرکز همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش کشور افزود: خواستاریم آموزش و پرورش به معنای عام و یک دستگاه مهم تلقی شود و زمینه فعالیت این نهاد بیش از پیش فراهم شود.

وی با بیان اینکه طی سال های اخیر آموزش و پرورش با کمبود نیرو مواجه بوده و به لحاظ کمبود نیروی کیفی به شدت آسیب می بیند، گفت: این امر نیازمند پشتوانه به موقع و به هنگام مجلس از آموزش و پرورش است.

رحیمی با اشاره به فعالیت 14 ساله ستاد همکاری ها حوزه علمیه و آموزش و پرورش، اظهار کرد: خوشبختانه به همت این ستاد، تعلیم و تربیت جریان یافته در جامعه ما، تعلیم و تربیت اسلامی است.

اعزام 30 هزار مبلغ به مدارس مسئول مرکز همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش کشور با اشاره به دستاوردهای این همکاری ها بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته 30 هزار مبلغ از حوزه های علمیه به مدارس آموزش و پرورش اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح امین با چهار هزار نفر در دستور کار است، افزود: در حال حاضر سه هزار طلبه در قالب نظام وظیفه عمومی در آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس صدرا توسعه یابد/ لزوم توجه ویژه مجلس به آموزش و پرورش

مدارس صدرا توسعه یابد/ لزوم توجه ویژه مجلس به آموزش و پرورش