مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 14:002020-12-31سياسي

فرمانده ارتش: جنگ با داعش دور از مرزها عاقلانه ترین کار بود


فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: ترس از انتقام ایران آمریکایی ها را رها نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در گفت وگویی خاطرنشان کرد: ترس از انتقام، آمریکایی ها، صهیونیست ها و آنهایی که این ها را همراهی کردند و عمله آن ها شدند، رها نخواهد کرد، گفت: آنها می دانند که جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری در حرفی که می زنند جدی هستند و به وعده ای که دادند عمل می کنند.

تاریخ چهل ساله ما و رفتاری که امام در رابطه با جنگ تحمیلی و بیرون کردن شاه داشتند این را نشان داده است؛ به همین خاطر این هراس برای آنها وجود دارد و یک سال است که منتظرند که ضربه انتقام شهید سلیمانی کجا دامن آنها را خواهد گرفت و مغز کدامشان با ضربه انتقام پریشان خواهد شد.

وی افزود: جبران این کار آنها همین اتفاقی است که بعضی سرچشمه هایش پیدا شده و یک نمونه اینکه اینها از عراق و منطقه بیرون بروند.

این ظاهر کار است در واقع باطنش این است که دست و پای سلطه را جمع کنید و آنها بدانند که دوران سلطه گری و سلطه پذیری به پایان رسیده و این بخشی از آن انتقامی است که ما داریم درباره آن صحبت می کنیم.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بذری که سردار سلیمانی در منطقه کاشت اکنون درخت تنومندی شده است، گفت: آمریکا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارتش: جنگ با داعش دور از مرزها عاقلانه ترین کار بود

فرمانده ارتش: جنگ با داعش دور از مرزها عاقلانه ترین کار بود