مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 14:402020-12-31سياسي

لغزشگاه ها در امر آموزش از پیش روی دانش آموزان برداشته شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: لغزشگاه هایی در برخی موارد در امر آموزش پیش روی دانش آموزان قرار دارد که مسئولان با برنامه ریزی باید آنها را بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی بعداز ظهر پنج شنبه در نشست مشترک ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده، شهیدان تربیت یافته مکتب امام راحل و مقام عظمای ولایت بودند که اینگونه در دل مردم کشور عزیز شدند.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش، موسسات و مراکز علمی و فرهنگی باید برای تربیت انسان های شایسته و موثر در انقلاب و اسلام یک برنامه ریزی جامع داشته باشند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه مسئولان باید برای کارهای پرورشی و تربیتی و فرهنگی یک برنامه کامل و جامع و نقشه راه داشته باشند، گفت: یک مربی بزرگ و با تقوا، شاگردانی پرهیزگار و خداترس تربیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروزه مهر استاندارد برای کالاهای تولیدی در کشور مورد تاکید است، اظهار کرد: اگر انسان استاندارد و کامل تربیت شود، دیگر نیازی به مهر استاندارد نخواهد بود اما یک انسان فاسد می تواند وقتی به جایگاهی رسید، مهر استاندارد را بر کالای غیر استاندارد بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغزشگاه ها در امر آموزش از پیش روی دانش آموزان برداشته شود

لغزشگاه ها در امر آموزش از پیش روی دانش آموزان برداشته شود