مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 16:152020-12-31سياسي

اعتقاد راسخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به وحدت جهان اسلام


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه یکی از ویژگی های شهید قاسم سلیمانی اعتقاد راسخشان به وحدت در جهان اسلام بود، گفت: ایشان قائل به وحدت بودند و در عملکرد، - دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه یکی از ویژگی های شهید قاسم سلیمانی اعتقاد راسخشان به وحدت در جهان اسلام بود، گفت: ایشان قائل به وحدت بودند و در عملکرد، پیگیری و رفتارشان آن را نشان می دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عصر پنج شنبه طی سخنانی در وبینار بزرگداشت مقام والای شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت، اظهار کرد: ما نمی توانیم از حاج قاسم سلیمانی سخن بگوییم بدون اینکه ارجاعی به انقلاب اسلامی نداشته باشیم، انقلاب اسلامی نمی تواند شرح و توصیف شود بدون اینکه ارجاعی به بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خمینی(ره) نداشته باشد.

وی افزود: یکی از مهمترین فعالیت ها و کارهای بنیادی که امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب اسلامی انجام دادند تربیت نیروهای انقلابی بود.

ما شاهد بودیم در ابتدای انقلاب، بر اثر حرکت امام(ره) و انقلاب، جوانان به آرمان های انقلابی و دینی روی آوردند و این دیانت و این حرکت انقلابی موجب شد که جوانان عاشق شهادت و جهاد به میدان بیانید و با استکبار جهانی مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقاد راسخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به وحدت جهان اسلام

اعتقاد راسخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به وحدت جهان اسلام