مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 20:452020-12-31سياسي

انسان سازی یکی از خصلت های مهم انقلاب اسلامی است


فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه از ابتدای نهضت امام (ره) عرصه های مختلفی رخ داده و همه این عرصه ها انسان ساز بوده و جهش پیدا کرده، - مشهد - فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه از ابتدای نهضت امام (ره) عرصه های مختلفی رخ داده و همه این عرصه ها انسان ساز بوده و جهش پیدا کرده، گفت: این از خصلت های مکتب انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سردار یعقوبعلی نظری امشب در نشست بصیرتی و توزیع کمک های مومنانه در مسجد حضرت ولیعصر (عج) با بیان اینکه اگر بخواهیم هر پدیده ای را ارزش گذاری کنیم و عظمت آن را درک کنیم باید بر اثر و پیامدهای آن توجه کنیم، بیان کرد: نهم دی ماه نیز در ظاهر پیچیده نبود اما این تجمع خودجوش و مردمی فتنه را تمام کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بررسی گستردگی و عمق فتنه از اهمیت بالایی برخوردار است، پس از سال 78 همه تمرکز دشمنان اعم از منافقان و سایر موارد بر فتنه 88 بود و آن ها شبکه های اجتماعی و رسانه ای خودشان را از نظر میدانی و سیاسی در کشور به هم پیوسته و آماده کرده بودند و تا نهم دی ماه نیز به طول انجامید ولی به دست خودشان رسوا شدند.

وی افزود: مردم با بصیرت خود انزجار خود را نسبت به دشمن اظهار داشتند، لذا همه افرادی که دچار شبهاتی شده بودند در صحنه نهم دی ماه حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان سازی یکی از خصلت های مهم انقلاب اسلامی است

انسان سازی یکی از خصلت های مهم انقلاب اسلامی است