مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 21:502020-12-31سياسي

خانه های هلال استان زنجان به 110 مورد رسید


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با افتتاح دو خانه هلال جدید در شهرستان زنجان، تعداد این خانه ها در سطح استان با هدف پاسخگویی به حوادث و ارتقای فعالیت های داوطلبی بشر دوستانه در سطح مناطق شهری و روستایی به 110 خانه افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان علی طاهری در آیین افتتاح خانه های هلال موسسه خیریه کلبه مهربانی و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در محله فرودگاه ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در چهار حوزه امداد و نجات، جوانان، داوطلبان و آموزش در خدمت اعضای خانه های هلال است.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان در نظر دارد  با ساماندهی و هم افزایی توان خیریه کلبه مهربانی و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خدمات موثری را برای نیازمندان و آسیب دیدگان ارائه دهد.

 سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به دنبال هماهنگی و تعامل در زمان وقوع بحران برای آسیب دیدگان هستیم تا کمک های هلال احمر توسط خود موسسه کلبه مهربانی و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) توزیع و به دست نیازمندان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های هلال استان زنجان به 110 مورد رسید

خانه های هلال استان زنجان به 110 مورد رسید