مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 22:152020-12-31اقتصادي

برنامه «تأمین نهاده های دامی» به دولت می رود


هم اکنون برای تأمین نهاده در بخش مرغ و تخم مرغ با اولویت مرغ لاین ایرانی، اجداد و مادر مشکلی وجود ندارد و در بخش دام نیز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از بجنورد کاظم خاوازی امشب در نشست خبری دستاورد های سفرش به خراسان شمالی اظهار کرد: دیدار چهره به چهره با کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی و دامپروری طی سفر های استانی باعث می شود تا نظرات و خواسته های آنان را بشنویم و در تصمیم گیری ها مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت بخش های مختلف کشاورزی در استان افزود: خراسان شمالی درزمینه کشت پنبه جایگاه خاصی دارد و پیش بینی می شود تا سطح کشت پنبه در این استان از مجموع 7 هزار هکتار به بالاتر از 9 هزار هکتار افزایش پیدا کند.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین درباره وضعیت گلخانه های استان گفت: 6 شهرک کشاورزی در این استان آماده شده که پتانسیل خوبی برای زمینه اشتغال زایی در بخش های گلخانه ای و فرآوری محصولات کشاورزی دارد.

وی به تسهیلات مصوب برای بخش های مختلف کشاورزی اشاره کرد و افزود: محصولاتی مانند انگور، زعفران، نوغانداری و گوشت قرمز در خراسان شمالی می توانند بالغ بر 3 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند.

خاوازی از آماده سازی 35 بسته سرمایه گذاری بی نام در خراسان شمالی خبر داد و گفت: این طرح های به همراه درخواست های دیگر سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه «تأمین نهاده های دامی» به دولت می رود

برنامه «تأمین نهاده های دامی» به دولت می رود