مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 05:502021-01-01بين الملل

وزیر ارتباطات وارد منطقه سیستان شد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز جمعه در ادامه سفر 10 روزه به سیستان و بلوچستان وارد منطقه سیستان در شمال این استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی به همراه احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز با هدف بررسی وضعیت ارتباطی و مخابراتی شمال استان، عازم منطقه سیستان شد.

وی در جریان سفر به منطقه سیستان قرار است از روستای حسن آباد ورمال، روستای نورمحمد دشتی نیمروز، روستای سیادک هیرمند و روستای قلعه کنگ شهرستان زهک زیرساخت های مخابراتی این مناطق بازدید کند.

وزیر ارتباطات حدود یک هفته است که در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان به سر می برد و از نزدیک مسایل و مشکلات این حوزه را رصد می کند.

وی در این سفر 10 روزه به سیستان و بلوچستان روند محرومیت زدایی حوزه ارتباطات روستایی و مناطق محروم این استان را پیگیری می کند.

هدف گذاری اتصال 1200 روستا به شبکه اینترنت، تقویت پوشش جاده ای و ایجاد ارتباطات پایدار از جمله برنامه های سفر آذری جهرمی به سیستان و بلوچستان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روزشنبه در نخستین روز سفر خود به استان سیستان و بلوچستان در نشست بررسی وضعیت ارتباطی این استان که با حضور احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و برخی مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد، با اشاره به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات وارد منطقه سیستان شد

وزیر ارتباطات وارد منطقه سیستان شد