مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 06:302021-01-01ورزشي

پیروزی «رعد پدافند هوایی قم» برابر «سپاهان اصفهان»


هفته هفتم لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور جام خلیج فارس با برتری تیم «رعد پدافند هوایی قم» در تالار فرهمند برابر «سپاهان اصفهان» با نتیجه 4 بر یک صورت گرفت.

- قم- هفته هفتم لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور جام خلیج فارس با برتری تیم رعد پدافند هوایی قم در تالار فرهمند برابر سپاهان اصفهان با نتیجه 4 بر یک صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته هفتم لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور جام خلیج فارس پنجشنبه شب با دیدار تیم رعد پدافند هوایی قم در تالار بدمینتون مرحوم حامد برابر تیم سپاهان اصفهان برگزار شد که نماینده قم 4 بر یک مقابل نماینده اصفهان پیروز شد.

شاگردان محمدرضا مطیع در رعد پدافند در یک نفره اول، نیما رستم پور 2 بر یک از سد حریف اصفهانی خود گذشت و در بازی یک نفره دوم فرزین خانجانی 2 بر صفر نتیجه را به نماینده تیم سپاهان واگذار کرد.

در بازی دو نفره اول، نماینده قم یعنی محمد پای روند و امیر قاسمی توانستند با نتیجه 2 بر صفر تیم بازیکنان سپاهان اصفهان را شکست دهند و در بازی دونفره مسعود پیروزی و فرزین خانجانی نمایندگان تیم رعد در مصاف با نماینده اصفهان 2 بر صفر پیروز شدند.

در بازی آخر که تک نفره بود محمد پای روند مقتدرانه با نتیجه 2 بر صفر از سد حریف اصفهانی گذشت تا تیم رعد پدافند هوایی در مجموع و با نتیجه 4 بر یک پیروز این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی «رعد پدافند هوایی قم» برابر «سپاهان اصفهان»

پیروزی «رعد پدافند هوایی قم» برابر «سپاهان اصفهان»