مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 08:102021-01-01ورزشي

شجاعی به سن و سال اعتقادی ندارد/رزومه مربی تیم تراکتور


مسعود شجاعی عقیده دارد که سن یک عدد است و تا زمانی که توانایی و قدرت بدنی داشته باشی، امکان حضور در میادین وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمود شجاعی مربی تراکتور تبریز و دستیار مسعود شجاعی در خصوص اخراج از کنار زمین در بازی مقابل شهر خودرو به رادیو ایران گفت: متاسفانه دوستان داور خیلی کم لطفی می کنند.

90 دقیقه بدون اینکه یک کلمه حرفی بزنم، روی صحنه ای که داور در سه متری صحنه حضور داشت و ما روی نیمکت نیز آن صحنه را به راحتی مشاهده کردیم ولی آن صحنه را ندید که جای تعجب داشت.

من نه اهانتی کردم و نه ناسزایی گفتم و تنها یک اعتراض ساده انجام دادم و گفتم چطور ما می بینیم از این فاصله و شما نمی بینید که در عین ناباوری به من کارت قرمز نشان داد و من را اخراج کرد.

وی در خصوص اعتراضش به وقت های تلف شده این بازی نیز عنوان کرد: شما اگر فیلم را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که فقط وقت های تلف شده ای که دروازه بان حریف در نیمه اول ایجاد کرد را محاسبه کنید به جز مصدومیت سایر بازیکنان چیزی در حدود 3 دقیقه بود که عادلانه می توانست حداقل 4 دقیقه وقت تلف شده بگیرد.

تنها یک دقیقه محاسبه کرد و من به داور گفتم فکر می کنم بخاطر سرما 1 دقیقه زمان تلف شده گرفتی و می خواستید زودتر به رختکن بروید که در جواب گفتند ما بچه سرما هستیم و مشکلی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعی به سن و سال اعتقادی ندارد/رزومه مربی تیم تراکتور

شجاعی به سن و سال اعتقادی ندارد/رزومه مربی تیم تراکتور