مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 08:452021-01-01بين الملل

چین گزارش ها درباره ارائه مشوق برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان را رد کرد


وزارت خارجه چین روز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازهای اطلاعاتی مبنی بر پرداخت پول از سوی پکن به شبه نظامیان جهت کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان را رد کرد.

- وزارت خارجه چین روز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازهای اطلاعاتی مبنی بر پرداخت پول از سوی پکن به شبه نظامیان جهت کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین، که در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود با خبر جعلی خواندن این گزارش ها گفت: این ها تنها نشان می دهد بعضی افراد تا چه حد دیوانه وار به دنبال این هستند که بخواهند چهره چین را لکه دار کنند و به روابط چین و آمریکا آسیب برسانند.

رسانه های آمریکایی پیشتر به نقل از مقام های اطلاعاتی آمریکا گفته بودند گزارش ها نشان از وجود مشوق های بالقوه چینی برای بازیگران غیردولتی در افغاستان است تا به نیروهای آمریکایی ضربه بزنند.

مقام های آمریکایی معمولا از عنوان بازیگران غیردولتی برای نام بردن از گروه های شبه نظامی تروریستی در افغانستان نظیر طالبان استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، تکذیب مقامات چینی در حالی انجام می شود که مقامات ارشد ایالات متحده می گویند در مقطع فعلی اعتبار گزارش های اطلاعاتی درباره پکن کمتر از اعتبار گزارش های اطلاعاتی درباره اقدام مشابه روسیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین گزارش ها درباره ارائه مشوق برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان را رد کرد

چین گزارش ها درباره ارائه مشوق برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان را رد کرد