مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 09:252021-01-01ورزشي

ششمین پیروزی بدمینتون بازان رعد قم با عبور از سپاهان اصفهان


تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در دومین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور موفق به کسب ششمین پیروزی خود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم‏، در حالی که امسال 6 تیم در لیگ برتر بدمینتون مردان ایران حضور دارند، بازی ها در مدت 10 هفته به شکل دوره ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام می رسد تا تیم قهرمان فصل 1399 باشگاه های برتر ایران مشخص شود.

تیم رعد پدافند هوایی قم امسال یکی از 10 تیم حاضر در لیگ برتر بدمینتون ایران است، لیگی که رعد قم تا کنون در 6 هفته از هفت هفته سپری شده آن مقابل حریفان خود پیروز بوده و فاصله زیادی تا کسب مقام قهرمانی و ایستادن روی سکوی نخست این رقابت ها ندارد.

شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته دوم از دور برگشت این مسابقات در سالن زنده یاد فرهمندموحد قم میزبان تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود و با ارائه یک نمایش کاملا برتر با حساب 4 بر 1 حریف خود را با شکست بدرقه کرد.

نماینده بدمینتون قم در مسابقه دور رفت نیز در اصفهان موفق به شکست تیم فولاد سپاهان شده بود و در سه دیدار باقی مانده خود از فصل جاری لیگ برتر باشگاه های کشور برابر تیم های صنایع اردکان، شهرداری شهر بابک و ذوب روی صبای زنجان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین پیروزی بدمینتون بازان رعد قم با عبور از سپاهان اصفهان

ششمین پیروزی بدمینتون بازان رعد قم با عبور از سپاهان اصفهان