مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 09:352021-01-01سياسي

دوری از جناح بندی ها و دیدگاه فراملی شاخصه مکتب حاج قاسم است


مدیر جامعه الزهرا با اشاره به شاخصه های مکتب شهید سلیمانی گفت:تبعیت از رهبری، اخلاص، نگاه و دیدگاه فراملی و بی اعتنایی به جناح بندی های سیاسی از شاخصه های مکتب شهید سلیمانی است.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: دو نکته اساسی در رابطه با شهادت سردار سلیمانی وجود دارد، نخست اینکه از زمانی که این خبر فاجعه بار را شنیدیم، علاوه بر آن غم و تأثری که در دل ها ایجاد شد، احساس کردیم که این شهادت سرآغاز یک مسیر جدید در سیاست بین المللی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و جبهه مقاومت را در کل منطقه وارد یک فاز جدید خواهد کرد.

وی افزود: بر اساس منطق بسیاری از اندیشه های مادی، مرگ پایان فعالیت و اختتام پرونده است، اما بر اساس باور و تفکر ما شهادت یک آغاز است، شهید مطهری اندیشه هایش نه در زمان حیاتش بلکه در زمان شهادتش فراگیری عمومی پیدا کرد.

شاخصه های مکتب شهید سلیمانی مدیر جامعه الزهرا با اشاره به اینکه شهادت شهید بهشتی، خط انحراف در آن برهه از تاریخ انقلاب را حذف کرد، بیان کرد: سردار سلیمانی با شهادت و خون مظلومانه اش مسیر جدیدی را در برابر ملت های منطقه گذاشت که امیدواریم آثار و ثمراتش بیش از آنچه تاکنون در وحدت بخشی نیروهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوری از جناح بندی ها و دیدگاه فراملی شاخصه مکتب حاج قاسم است

دوری از جناح بندی ها و دیدگاه فراملی شاخصه مکتب حاج قاسم است