مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 09:502021-01-01اقتصادي

رشد 100 درصدی سرمایه گذاری در گردشگری مازندران


مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران از رشد 100 درصدی سرمایه گذاری در بخش گردشگری این استان خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: طی هفت سال اخیر 83 هزار و 927 میلیارد ریال سرمایه گذاری برای ساخت مجموعه های گردشگری استان انجام شد که نسبت به گذشته رشد 100 درصدی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سیف الله فرزانه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در 2 دوره دولت تدبیر و امید یعنی از سال 91 تا به امروز 990 فقره موفقت اصولی در بخش سرمایه گذاری برای ساخت مجموعه های گردشگری صادر شد که حدود 83 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری را در پی داشت.

وی ادامه داد: این درحالی است که در کل دولت نهم و دهم میزان حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده بر اساس موافقت اصولی 47 هزار و 430 میلیارد ریال بود.

فرزانه گفت : تقاضاً برای سرمایه گذاری در گردشگری مازندران در سال های اخیر بیش از گذشته واقعی و عملیاتی بود زیرا در هفت سال اخیر تنها 15 درصد موافقت اصولی سرمایه گذاری باطل شد در حالی که پیش از این حدود 40 درصد موافقت های اصولی به دلایل مختلف باطل می شد.

وی افزود : ساخت 2 هتل پنج ستاره در شهرستان نوشهر، ساخت هتل چهار ستاره در ساری، مجموعه تفریحی و گردشگری در ساری و همچنین مجموعه تفریحی در چالوس از بزرگ ترین پروژه های سرمایه گذاری بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی سرمایه گذاری در گردشگری مازندران

رشد 100 درصدی سرمایه گذاری در گردشگری مازندران