مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 10:052021-01-01سياسي

آمادگی صندوق نوآوری و شکوفایی برای تکمیل فب ملی میکرو نانو الکترونیک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر علی وحدت در حاشیه بازدید از پارک فناوری پردیس در مورد طرح فب ملی میکرو نانو الکترونیک گفت: - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در بازدید از فب ملی میکرو نانو الکترونیک در پارک فناوری پردیس از آمادگی این صندوق برای تکمیل این پروژه بزرگ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر علی وحدت در حاشیه بازدید از پارک فناوری پردیس در مورد طرح فب ملی میکرو نانو الکترونیک گفت: این طرح که با تجهیزات کاملا بومی برای انجام تحقیقات و تولید محصولات در حوزه میکرو نانو الکترونیک راه اندازی شده است نشانه خودباوری جوانان و پیشرفت کشور در حوزه علم و فناوری است.

این فب با 30 تجهیز و دستگاه ساخت داخل و با توانمندی متخصصان کشور و شرکت های دانش بنیان طراحی و ساخته شده است.

وی همچنین در این بازدید اعلام کرد که صندوق نوآوری آمادگی دارد تا انواع خدمات خود را در حوزه های مختلف اعم از تسهیلات، سرمایه گذاری، ضمانت نامه و توانمندسازی در اختیار این پروژه بزرگ ملی قرار دهد.

لازم به ذکر است اولین فب ملی میکرو نانو الکترونیک با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی راه اندازی شده و مکانی است که می توان نمونه های اولیه را مبتنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی صندوق نوآوری و شکوفایی برای تکمیل فب ملی میکرو نانو الکترونیک

آمادگی صندوق نوآوری و شکوفایی برای تکمیل فب ملی میکرو نانو الکترونیک