مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 10:502021-01-01سياسي

شهادت سپهبد سلیمانی نوید جمع شدن بساط استکبار از منطقه را داد


امام جمعه میامی با بیان اینکه زندگی پر برکت و حتی شهادت شهید سلیمانی نیز در راه خدمت به اسلام و انقلاب بوده است، گفت: شهادت سپهبد سلیمانی نوید جمع شدن بساط استکبار از منطقه را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع ضمن اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، 9 دی، اربعین شهید فخری زاده و ایام فاطمیه بیان کرد: تمام این رخدادها در کنار سالروز حمله با پایگاه نظامی آمریکا در عراق در یک هدف والا، مشترک هستند و آن هم ولایتمداری است.

وی با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی نوید جمع شدن بساط استکبار از منطقه را داد، افزود: استکبار گران از مکتب و تفکر شهید سلیمانی در جبهه مقاومت و منطقه هراس دارند و در خیال خود فکر می کردند با شهادت شهید سلیمانی، این ترس کاهش می یابد اما اشتباه بزرگی کرده اند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه شهید سلیمانی به هیچ چیز جز خدا فکر نمی کرد، گفت: شهید سلیمانی 40 سال لباس جهاد در راه خدا و ولایت فقیه را بر تن داشت و تا لحظه آخر در راه اعتلای انقلاب و اسلام کوشید و مجاهدت کرد.

صفایی پور با بیان اینکه شهید سلیمانی تمام وجودش را وقف خدمت به انقلاب و مردم کرده بود، گفت: این شهید بزرگوار در تمام ابعاد زندگی اش شامل سیره، اخلاقی معنوی و عرفانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سپهبد سلیمانی نوید جمع شدن بساط استکبار از منطقه را داد

شهادت سپهبد سلیمانی نوید جمع شدن بساط استکبار از منطقه را داد