مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 10:502021-01-01سياسي

زمین های کشاورزی را به بهانه کارخانه سازی تغییر کاربری می دهند


امام جمعه آستارا با بیان اینکه احساس می کنم آن طور که باید به کشاورز و کشاورزی در کشور توجه نمی شود، گفت: مسئولین دولت، مراقب زمین های کشاورزی باشند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به سال روز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: پس از رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، شهادت قاسم سلیمانی اقشار مختلف مردم را تحت تأثیر قرار داد.

امام جمعه آستارا شهید حاج قاسم سلیمانی را ذوب شده در ولایت فقیه دانست و گفت: خیلی از ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی ناشناخته مانده و ایشان برای امت های اسلامی زیر سلطه تکفیری ها و ایادی وابسته به کفر کارها و اقدامات زیادی انجام داده است.

خطیب جمعه آستارا ارتباط مخلصانه با خدا، راز و نیازهای شبانه و در خدمت ولایت فقیه بودن را ازجمله رمزهای ماندگاری شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: حاج قاسم سلیمانی بااینکه یک نظامی عالی رتبه بود؛ اما در برابر فرزندان و مادران شهدا خاضعانه رفتار می کرد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سال روز تأسیس جهاد کشاورزی قرار داریم و بحث کشاورزی یکی از مسائل مهم و حساس هر کشوری است، چراکه عموم مایحتاج مردم از طریق کشاورزی تأمین می شود، گفت: احساس می کنم آن طور که باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین های کشاورزی را به بهانه کارخانه سازی تغییر کاربری می دهند

زمین های کشاورزی را به بهانه کارخانه سازی تغییر کاربری می دهند