مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 11:052021-01-01اقتصادي

افزایش متوسط 15 درصدی نرخ عوارضی آزادراه ها


مدیرکل بهره برداری و نگهداری آزادراه های کشور با بیان اینکه به طور متوسط امسال افزایش 15 درصدی در نرخ عوارض آزادراه ها اعمال شده است، به تشریح دلایل طولانی شدن مدت زمان بازگشت سرمایه آزادراه ها پرداخت.

- عباس بیات سرمدی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره افزایش قیمت عوارضی آزادراه ها که به تازگی از سوی معاونت برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده است، بیان کرد: سالانه متناسب با تورم و با توجه به هزینه های نگهداری و بهره برداری از آزادراه ها، افزایش نرخی در عوارضی آزادراه هایی که مشارکت سرمایه گذار غیردولتی دارند، اعمال می شود.

* درخواست وزیر راه برای تأخیر در افزایش نرخ عوارضی آزادراه ها مدیرکل بهره برداری و نگهداری آزادراه های کشور ادامه داد: هر سال موضوع نرخ عوارضی آزادراه ها در آن سال بررسی، مشخص و توسط وزیر راه و شهرسازی ابلاغ می شود.

وی بیان کرد: افزایش قیمت عوارضی آزادراه ها بسته به تورم معمولاً هر سال در 6 ماهه ابتدایی سال محاسبه و اعمال می شود(حداکثر در مرداد و یا شهریور همان سال) اما امسال به دلیل تورم و مشکلات اقتصادی مردم، وزیر راه و شهرسازی درخواست داد که کمی دیرتر این افزایش نرخ ها اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش متوسط 15 درصدی نرخ عوارضی آزادراه ها

افزایش متوسط 15 درصدی نرخ عوارضی آزادراه ها