مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 11:152021-01-01سياسي

رفع مشکلات لرستان با مدیریت جهادی/ مقابل فتنه دشمن باید بصیر و آگاه باشیم


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مدیران برای رفع مشکلات استان باید جهادی پای کار بیایند، گفت: مقابل فتنه دشمنان باید بصیر و آگاه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: بهترین توشه برای انسان ها، تقوا و عمل به تعالیم الهی است.

حضرت فاطمه (س) اسوه حق طلبی و ایثار وی اشاره به مناسبت های دهه بصیرت، حماسه 9 دی، شهادت حضرت فاطمه (س)، شهادت حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان ایشان، عنوان کرد: فهم مقام و منزلت حضرت فاطمه (س) برای ما غیر قابل درک است و برای ما رسیدن به عمق شخصیت و منزلت این بانوی دو عالم دست یافتنی نیست.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) درباره حضرت فاطمه (س) بیان داشت: ایشان فرمودند که حضرت فاطمه (س) محبوب ترین و عزیزترین مردم در نزد خداوند است.

حجت الاسلام شاهرخی، بیان داشت: امام حسن عسگری (ع) می فرمایند که ما حجت خدا بر شما مردم هستیم و حضرت فاطمه (س) حجت خدا بر ما است، در این حدیث دریایی از مطالب نهفته است و نکات عمیقی از آموزه ها در این حدیث نهفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات لرستان با مدیریت جهادی/ مقابل فتنه دشمن باید بصیر و آگاه باشیم

رفع مشکلات لرستان با مدیریت جهادی/ مقابل فتنه دشمن باید بصیر و آگاه باشیم