مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 12:452021-01-01سياسي

شاهکار سردار سلیمانی، ایجاد ارتش بین المللی مقاومت در دنیاست


با شهادت سردار سلیمانی راه و آرمان حاج قاسم ادامه دارد، شاهکار سردار قاسم سلیمانی ایجاد ارتش بین المللی مقاومت در دنیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه نطنز اظهار داشت: از نهم تا نوزدهم دی ماه دهه بصیرت نامگذاری شده است و شما مردم ایران به جهانیان نشان دادید که با بصیرت به موقع فتنه ها را در نطفه خفه کردید.

امام جمعه نطنز افزود: این بصیرت بر اثر تقوی به دست آمد که خداوند شاخص آن را در وجود شما ملت ایران قرار داد که این شاخص حق را از باطل جدا می کند و اگر بصیرت نباشد چه بسا انسان روشنفکر  راهش را گم کند و فتنه را تشخیص ندهد و حق را از باطل جدا نکند و در فتنه ها اسیر و گم شود.

وی با بیان اینکه این روزها آمریکا در منطقه حرکاتی را شروع کرده و زیردریایی تهاجمی که می تواند 154 موشک را حمل کند و دو ناوشکن را به سوی خلیج فارس روانه داشته است، بیان کرد: یک عده که خودشان را گم کرده اند، دائماً القا می کنند که آمریکا دارد می آید و برنامه دارد و باید برویم مذاکره کنیم اما سید مقاومت، سید حسن نصراله در مصاحبه ای تمام جنگ روانی آمریکا و صهیونیست را نقش بر آب کرد و گفت وقتی می شنوید آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به جنجال رسانه ای می زنند، بدانید که پشت آن اقدامات حقیقی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهکار سردار سلیمانی، ایجاد ارتش بین المللی مقاومت در دنیاست

شاهکار سردار سلیمانی، ایجاد ارتش بین المللی مقاومت در دنیاست