مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 13:152021-01-01سياسي

فرهنگ شهادت سردار سلیمانی به یک سبک زندگی تبدیل شده است


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: فرهنگ شهادت سردار سلیمانی به یک سبک زندگی تبدیل شده است.

- ایسنا/لرستان فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: فرهنگ شهادت سردار سلیمانی به یک سبک زندگی تبدیل شده است.

سردار احمدعلی گودرزی امروز 12 دی ماه در جمع نمازگزاران جمعه بروجرد در مسجد امام خمینی (ره)، اظهار کرد: دشمنان ما کسانی که ادعای دموکراسی در دنیا را دارند، بزدلانه در زمانی که سردار سلیمانی دفاعی از خودش نداشت و میهمان رسمی نخست وزیر عراق بود با پهبادهای پیشرفته او را به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: بیش از 80 کشور جهان به نام داعش در سال 1393 جنگجویان خود را به عراق و سوریه فرستادند تا شیعیان را قتل عام کنند، در این راستا داعشیان از هیچ اقدام وحشیانه ای نسبت به شیعیان دریغ نکردند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: ضریح مقدس امامین عسگرین (ع) را در سامرا منهدم کردند در سال 2013 قسمتی از سوریه و عراق را با همکاری بخشی از باقیمانده حزب بعث که دل در گرو آمریکا و اسراییل داشتند تصرف کردند.

سردار گودرزی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران که برای دفاع و حمایت از شیعیان مرزی را نمی شناسد و حمایت از مستضعفین عالم را سرلوحه کار دارد، با بسیج مردمی نشات گرفته از بسیج در نظام جمهوری اسلامی را در عراق با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ شهادت سردار سلیمانی به یک سبک زندگی تبدیل شده است

فرهنگ شهادت سردار سلیمانی به یک سبک زندگی تبدیل شده است